Hogyan kapod meg a rendelésed?

 
Mennyibe kerül a szállítás? 
A szállítás nálunk magyarországi szállítási cím esetében ingyenes, bármilyen terméket rendelsz, ingyen szállítjuk, nincs értékhatár, nincs csomagolási díj, nincs kezelési költség. Az áru eladási értékét kell csupán kifizetned.

Milyen szállítási módot választhatok? 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
A megrendelés visszaigazolása után a csomagot az MPL futárszolgálat szállítja ki. 
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheted.

Külföldi címre történő kiszállítás esetén csak futárszolgálattal történő házhozszállításra van lehetőség, a következő országokba: Románia, Horvátország, Szlovénia, Szlovákia. A megrendelés visszaigazolása után a csomagot az adott ország postájának futárszolgálata szállítja ki, a kiszállítás díja egységesen 2,000 Ft.

POSTA PONTRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS
Országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. 125 MOL PostaPont, 265 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont áll áll rendelkezésedre.
Válaszd a lakóhelyedhez legközelebb eső pontot. A pontos címeket megtalálod megrendeléskor, ha a POSTA PONTRA történő szállítást választod.

MPL CSOMAGAUTOMATÁBA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS
50 MPL csomagautomata működik jelenleg az országban, ezek közül válszthatsz a megrendelés leadásakor. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz. A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted. A csomag érkezéséről SMS-ben kapsz értesítést, ezt követően küldeményed 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb SMS-t kapsz.
FONTOS:  ügyelj arra hogy a telefonszámod pontosan add meg, mert hiba esetén nem tudnak SMS-t küldeni és nem kapod meg a csomagot.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Személyes átvételre a nagykanizsai - Nagykanizsa Fő út 19. - és a veszprémi - Veszprém Kossuth Lajos utca 21. - üzletünkben van lehetőség munkanapokon, hétfőtől péntekig 9-17 óra között, illetve szombaton 9-12 között. FONTOS! A veszprémi üzletben történő termékátvétel keretében jelenleg csak a veszprémi üzletben aktuálisan raktáron lévő Pandora termékek esetében lehetséges a személyes átvétel! Az aktuális elérhetőség a webshopban történő vásárláskor a termékadatoknál és a kosárban is a Készleten: címkénél találhatóak meg.Gyere be hozzánk, szívesen látunk, ha Nagykanizsán, Veszprémben vagy a környéken laksz vagy éppen erre visz az utad.
 
Mikor kapom meg a csomagomat? 
A szállítás MPL futárszolgálattal magyarországi címre történő kiszállítás esetébenáltalában 1 munkanap alatt történik, amennyiben 15 óráig leadod a rendelést. A pénteken 15 óráig leadott rendelést hétfőn, illetve a következő munkanapon, a szombat, vasárnap illetve munkaszüneti napon leadott rendelést kedden, illetve a következő második munkanapon kapod meg. Nagyobb akciók, előre nem látható nagyobb megrendelés dömping, illetve a kiszállítási folyamatban esetlegesen felmereülő VIS MAJOR helyzetek esetében a kiszállítás időtartama megnőhet, amiről a webáruház ügyfélszolgálata tud információval szolgálni.
Partnereinknél, külső raktáron lévő termék(ek) megrendelése esetében a kiszállítás a termék rendelkezésre állást nyugtázó e-mailben leírtaknak megfelelően, az abban megadott információk és céldátumok szerint történik. Külső raktáron lévő termék(ek) megrendelése esetén a kiszállítás általában 4-6 munkanapot vesz igénybe, de kivételes esetekben akár tovább is tarthat.
 
Hogyan csomagoljuk az ékszereket? 
Az ékszereket mindig az eredeti csomagolásban küldjük. Kérés esetén reklámtáskát is mellékelünk. Nagyon fontos számunkra környezettudatosság, így előfordul, hogy több ékszert egy dobozba csomagolunk. Amennyiben több dobozra van szükséged, írd a megrendelés megjegyzés rovatába. Akció ideje alatt az egyedi kéréseket nem tudjuk figyelembe venni.
 
Mi történik, ha nem talál a megadott címen a futár? 
A futár az első sikertelen kézbesítést követő napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheted.

Hogyan tudom kicserélni a terméket? 
Szeretnénk, ha maximálisan elégedett lennél termékeinkkel, ezért ha bármilyen okból szeretnéd kicserélni a divatékszerboltban vásárolt terméket, egyszerűen és automatikusan megteheted, az átvételtől számított 14 napon belül. 

A következőket kell tenned:

1. Válaszd ki, mire szeretnéd cserélni a terméket.
2. Küldd el  a termék cikkszámát, nevét, árát emailben az [email protected] email címre, vagy hívj fel bennünket telefonon a 06 30 300 6623 számon.
3. Csomagold vissza a terméket saját dobozába és jól lezárt borítékba, majd várd meg a futár érkezését.
4. A futár néhány napon belül megérkezik hozzád és kicserélitek a két terméket.

FONTOS! A vissza küldendő csomag címkéjét a futártól fogod megkapni.

A termékek cseréjekor minden esetben 2,500 Ft szállítási díjat számítunk fel. Ezen cserével, cseregaranciával a termék átvételétől számított 14 napig élhetsz, ezt követően a termék cserét nem tudjuk biztosítani.