Milyen szállítási/termékátvételi módot választhatok?

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS - Külföldi szállítási címre

Külföldi címre történő kiszállítás esetén csak futárszolgálattal történő házhozszállításra van lehetőség, a következő országokba: Románia, Horvátország, Szlovénia, Szlovákia! A megrendelés visszaigazolása után a csomagot az adott ország postájának futárszolgálata szállítja ki. 

A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 18 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 10 munkanapon azt átveheted.

FONTOS:  Ügyelj arra hogy a telefonszámod pontosan add meg, mert hiba esetén nem tudnak SMS-t küldeni és nem kapod meg a csomagot.

Megrendelésedet a Magyar Posta MPL honlapján - https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal - nyomon követheted a küldeményazonosító megadásával, a szállítás pontos idejéről az MPL futárszolgálattól kapsz értesítést e-mailben, sms-ben. Esetleges problémák esetén a Magyar Posta ügyfélszolgálatát kell keresni.

Mennyibe kerül a szállítás?

Külföldre, az alábbi országokba: Románia, Horvátország, Szlovénia, Szlovákia történő termékkiszállítás esetén a kiszállítás díja egységesen 2,000 Ft. Bármilyen terméket rendelsz, 2,000 Ft-ért szállítunk, nincs értékhatár, nincs csomagolási díj, nincsenek további kezelési költségek.

FONTOS:  Külföldi címre történő kiszállítás esetén nem lehetséges a termékcsomagot utánvéttel kifizetni!

Mikor kapom meg a csomagomat? 

A szállítás az adott ország postájának futárszolgálatával országonként változóan, de általában 3-5 munkanap alatt történik, amennyiben 15 óráig leadod a rendelést. Nagyobb akciók, előre nem látható nagyobb megrendelés dömping, illetve a kiszállítási folyamatban esetlegesen felmereülő VIS MAJOR helyzetek esetében a kiszállítás időtartama megnőhet, amiről a webáruház ügyfélszolgálata tud információval szolgálni.

Partnereinknél, külső raktáron lévő termék(ek) megrendelése esetében a kiszállítás a termék rendelkezésre állást nyugtázó e-mailben leírtaknak megfelelően, az abban megadott információk és céldátumok szerint történik. Külső raktáron lévő termék(ek) megrendelése esetén a kiszállítás általában 4-6 munkanappal többet vesz igénybe, de kivételes esetekben akár tovább is tarthat.

Mi történik, ha nem talál a megadott címen a futár? 

A futár az első sikertelen kézbesítést követő napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 10 munkanapon azt átveheted.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL - Magyarországi üzleteinkben

Személyes átvételre Magyarországon a nagykanizsai - Nagykanizsa Fő út 19. - és a veszprémi - Veszprém Kossuth Lajos utca 21. - üzletünkben van lehetőség munkanapokon, hétfőtől péntekig 9-17 óra között, illetve szombaton 9-12 között. FONTOS! A veszprémi üzletben történő termékátvétel keretében jelenleg csak a veszprémi üzletben aktuálisan raktáron lévő Pandora termékek esetében lehetséges a személyes átvétel! Az aktuális elérhetőség a webshopban történő vásárláskor a termékadatoknál és a kosárban is a Készleten: címkénél találhatóak meg.Gyere be hozzánk, szívesen látunk, ha Nagykanizsán, Veszprémben vagy a környéken laksz vagy éppen erre visz az utad.

POSTA PONTRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS - Csak Magyarországon!

Magyarországon országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. 125 MOL PostaPont, 265 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont áll áll rendelkezésedre.
Válaszd a lakóhelyedhez legközelebb eső pontot. A pontos címeket megtalálod megrendeléskor, ha a POSTA PONTRA történő szállítást választod.

MPL CSOMAGAUTOMATÁBA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS - Csak Magyarországon!

50 MPL csomagautomata működik jelenleg az országban, ezek közül válszthatsz a megrendelés leadásakor. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz. A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted. A csomag érkezéséről SMS-ben kapsz értesítést, ezt követően küldeményed 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb SMS-t kapsz.
FONTOS: ügyelj arra hogy a telefonszámod pontosan add meg, mert hiba esetén nem tudnak SMS-t küldeni és nem kapod meg a csomagot.