Hogyan történik a vásárlás? Mi a vásárlás menete?

A TAGIRA Kft. által üzemeltetett Divatékszerbolt webáruházban(www.divatekszerbolt.hu) a cég által forgalmazott ékszerek, karórák,  divattermékek, termék kiegészítők, megrendelésére, megvásárlására nyílik lehetőség.

Kell-e regisztrálni a webáruházunkban?
A webáruházban történő böngészés, informálódás természetesen nem, és az áruház virtuális kosarának használata  sem követeli meg az előzetes regisztrációt, sőt a webáruházban történő vásárláshoz sem feltétel az előzetes regisztráció.
A Divatékszerbolt webáruházban lehetőség van regisztrációt követően saját profil létrehozására, adatokkal való feltöltésére, amely számos további praktikus és kényelmi szolgáltatás igénybevételét teszi lehetővé. Regisztrált felhasználóink visszatérő vásárlás esetén megspórolva a megrendelés adatainak újbóli megadását meglévő profiladataikkal egyszerűen tudnak újbóli vásárlást kezdeményezni, illetve kizárólag regisztrált felhasználóinknak van meg a lehetősége a webshop hűségprogramjában részt venni és az extra kedvezményekhez hozzáférni.
A regisztrációs folyamat során, vagy a felhasználói fiókba belépve az "Adataim" menüpontban a regisztráló meg tudja adni a teljesítéshez feltétlenül szükséges adatokat: szállítási adatokat, számlázási adatokat, mindeközben nyilatkozik arról, hogy elfogadja webáruház Általános Szerződési Feltételeit(ÁSZF), a webáruház Adatvédelmi elveit.

Mi a megrendelés menete?
A Divatékszerbolt webáruházban regisztrált felhasználók és regisztráció nélküli látogatók közel azonos módon tudnak böngészni, vásárolni. A webáruház vásárlói bejelentkezve fiókjukba, vagy bejelentkezés nélkül a termékeink között tudnak böngészni. Az egyes termékek mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, a termékek ára, készletadata és a termék fotói is. A kiválasztott termékeket azután a "KOSÁRBA HELYEZ" gombra, vagy kosár piktogramra kattintva a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető.
A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban jobb fenn található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.
A kosár termékeinek megrendeléséhez a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol először a kontakt adatokat, a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani.
A fizetés és kiszállítás kiválasztásakor a vevő megadja, hogy milyen módon kíván az adott termékhez hozzájutni és milyen módon kivánja a vételárat kiegyenlíteni.. Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket(pl. kit milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendeléshez. Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.
Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „TOVÁBB A FIZETÉSHEZ” gombbal juthatunk, amely lépés után a webáruház összefoglalja a megrendelés összes adatát. Ezt követően a "MEGRENDELEM" gombra kattintva lezárható a megrendelés, míg az egyes megadott adatcsoportoknál található "MÓDOSÍTOM" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

Mikor és hogyan történik meg a vásárlás?
A vásárlás, a szerződéskötés az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát személyes átvétel esetén, helyszíni fizetéskor a termék(ek) árának megfizetésekor, banki átutaláskor, egyéb elektronikus fizetés igénybevételekor a pénzösszeg bankszámlánkra való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak való átadásakor.
Partnereinknél, külső raktáron lévő termék(ek) megrendelése esetében a fizetéshez minden esetben meg kell várni a webáruház a termék rendelkezésre állást nyugtázó e-mailjét és az abban foglaltaknak megfelelően kell a fizetést elvégezni. A megrendelt termék nem rendelkezésre állása esetén a visszaigazolást megelőző esetleges kifizetéseket a webáruház visszautalja a vásárlónak.

Hogyan jut a megrendelt termék a vásárlóhoz?
A TAGIRA Kft. az MPL Futárszolgálattal szállítatja “házhoz”, illetve a kiválasztott PostaPontra a megrendelt termékeket megrendelőinek, a kiszállítással kapcsolatos információk a "Termék kiszállítása" menüpontunkban olvashatóak.
Emellett lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére is a Divatékszerbolt üzemeltetőjének nagykanizsai - Nagykanizsa Fő út 19. - és veszprémi - Veszprém Kossuth Lajos utca 21. - üzletében a szállítási módok menüpontban leírtaknak megfelelően.

FONTOS! A veszprémi üzletben történő termékátvétel keretében jelenleg csak a veszprémi üzletben aktuálisan raktáron lévő Pandora termékek esetében lehetséges a személyes átvétel! Az aktuális elérhetőség a webshopban történő vásárláskor a termékadatoknál és a kosárban is a Készleten: címkénél találhatóak meg.

Hol kapok segítséget a vásárlással kapcsolatban?
Munkatársaink a [email protected] címen, illetve munkaidőben a (+36) 30 300 66 23-as telefonszámon készséggel állnak vásárlóink, érdeklődőink segítségére.