Hogyan kapod meg a rendelésed?

 
Mennyibe kerül a szállítás? 
A szállítás nálunk ingyenes, bármilyen terméket rendelsz, ingyen szállítjuk, nincs értékhatár, nincs csomagolási díj, nincs kezelési költség. Az áru eladási értékét kell kifizetned.

Milyen szállítási módot választhatok? 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
A megrendelés visszaigazolása után a csomagot az MPL futárszolgálat szállítja ki. 
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheted.

POSTA PONTRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS
Országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.125 MOL PostaPont, 265 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont áll kiterjedt csomaghálózat áll rendelkezésedre..
Válaszd a lakóhelyedhez legközelebb eső pontot. A pontos címeket megtalálod megrendeléskor, ha a POSTA PONTRA történő szállítást választod.

MPL CSOMAGAUTOMATÁBA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS
50 MPL CSOMAGAUTOMATA működik jelenleg ezek közül válszthatsz a megrendelés leadásakor. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz. A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.  A csomag érkezéséről SMS-ben kapsz értesítést, ezt követően küldeményed 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb SMS-t kapsz.
FONTOS: ügyelj arra hogy a telefonszámod pontosan add meg, mert hiba esetén nem tudnak SMS-t küldeni és nem kapod meg a csomagot.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Személyes átvételre csak nagykanizsai üzletünkben van lehetőség. Címünk: Petró Ékszer és Galéria, Nagykanizsa Fő út 19. Hétfőtől péntekig 9-17 óráig, szombaton 9-12 óráig vagyunk nyitva. Gyere be hozzánk, szívesen látunk, ha Nagykanizsán vagy a környéken laksz vagy éppen erre visz az utad.
 
Mikor kapom meg a csomagomat? 
A szállítás MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL  1 munkanap alatt történik, ha 15 óráig leadod a rendelést. A pénteken 15 óráig leadott rendelést hétfőn, illetve a következő munkanapon, a szombat, vasárnap illetve munkaszüneti napon leadott rendelést  kedden, illetve a következő második munkanapon kapod meg. Rendelést a MPL honlapján nyomon követheted, erről a MPL futárszolgálattól kapsz értesítést.
 
Hogyan csomagoljátok az ékszereket? 
Az ékszereket mindig az eredeti ékszerdobozban küldjük. Kérés esetén katalógust, reklámtáskát is mellékelünk. Több termék vásárlása esetén jelezd felénk, hogy hány dobozt szeretnél.
 
Mi történik, ha nem talál a megadott címen a futár? 
A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheted.

Hogyan tudom kicserélni a terméket? 
Szeretnénk, ha maximálisan elégedett lennél termékeinkkel, ezért ha bármilyen okból szeretnéd kicserélni a divatékszerboltban vásárolt terméket, ezt ingyen megteheted, a vásárlástól számított 14 napon belül. A szállítás költségét is mi álljuk természetesen.

A követközőket kell tenned:

1. Válaszd ki, mire szeretnéd cserélni a terméket.
2. Küldd el  a termék cikkszámát, nevét, árát emailben az agi@petrogaleria.hu email címre, vagy hívj fel bennünket telefonon a 06 30 5747 351 számon.
3. Csomagold vissza a terméket saját dobozába és jól lezárt borítékba, majd várd meg a futár érkezését.
4. A futár néhány napon belül megérkezik hozzád és kicserélitek a két terméket.

FONTOS! A vissza küldendő csomag címkéjét a futártól fogod megkapni.

A csere  számodra az első alkalommal ingyenes, ha ugyanahhoz a vásárláshoz többszöri cserét igényelsz, 1.500Ft szállítási díjat számítunk fel. Cserével az áru átvételétől számított 14 napig élhetsz.