Lényeges információk a reklamációról, garanciáról


Hogyan tudsz reklamálni, panaszt tenni a Divatékszerbolt webáruházban?

A Divatékszerbolt webshopban a reklamáció bejelentő űrlapot kitöltve tudsz panaszt tenni, vagy garanciális kérést eljuttatni hozzánk. Kérlek használd a reklamációs űrlapot, ha

1. ha garanciális problémád van egy termékkel
2. ha nem kapod meg a rendelésed
3. ha nem azt a terméket kapod meg amit rendeltél
4. ha bármilyen egyéb problémád van a termékkel vagy a szolgáltatással

Itt találod a reklamációs űrlapot »

Milyen termékekre van garancia vagy másnéven jótállás?

A 10.000 Ft eladási ártól 250.000 Ft eladási árú ékszerekre, órákra - a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 2024. május 08. napjától hatályos és irányadó IM rendelet alapján a fogyasztónak minősülő vásárlónak a termék átvételétől  számított kettő év ún. kötelező jótállást is biztosít (a 2024.május 08. napjától megkötött adásvételi szerződéseknél).  A 250.000 Ft-ot meghaladó eladási ár esetében óráinkra, ékszereinkre három év kötelező jótállást biztosítunk . Részletesen a jótállásról itt »

Mi történik garanciális hiba esetén? Cserélésre kerül, vagy kijavításra?

A Pandora ékszereket nem javítjuk, minden esetben, ha jogos az igény cseréljük az ékszert. A többi márkánál javítjuk vagy cseréljük az ékszereket és az órákat a hiba mértékétől és a hiba jellegétől függően. Részletesen a jótállásról itt »

Mennyi idő alatt történik meg a hiba kijavítása, illetve a hibás termék cseréje?

Ha cseréljük a terméket és van raktáron akkor azonnal küldjük a csere terméket, ha nincs akkor meg kell várni amíg beérkezik. Erre 30 nap áll rendelkezésünkre, ha ezalatt nem érkezik meg a termék, vagy egyéb okból nem elérhető, akkor visszaadjuk a vételárat vagy másik termékre cseréljük a vásárló igénye szerint.
Ha javítjuk a terméket (elsősorban órákat) akkor a legrövidebb időn belül javítjuk (szerviztől függ) maximum 30 nap alatt elkészül a javítás. Részletesen itt olvashatsz róla »