Rendeld meg most, fizess részletekben! Kamatmentes részletfizetés a Divatékszerboltban!

Panaszbejelentés

Számunkra kiemelten fontos a minőség, a felhőtlen vásárlási- és a tökéletes termékélmény biztosítása. Amennyiben mégis panaszt kívánsz tenni a Divatékszerbolt webáruház termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban, vagy reklamációt szeretnél eljuttatni hozzánk, kérjük az alábbi űrlapon add meg adataidat. Ezt követően e-mailben megküldjük Panasz azonosítódat, melyre a továbbiakban szükséged lesz.

A panasz részletei

  • Kattints vagy húzd ide a fájlokat (fotó a hibáról).
    Sérült termék esetében mindig csatold a sérülést tartalmazó fotót is!
    (max. 5 db fájl csatolható, max. fájlméret: 2 MB!)

A panasz, reklamáció oka

A vásárló által érvényesíteni kívánt jog

Számlázási adatok

Szállítási adatokSzámlázási adatok másolása


FONTOS: A visszaküldendő csomagba feltétlen tedd bele a termék és a vásárlás azonosításhoz szükséges panasz azonosítót, a vásárló nevét! Legjobb, ha a visszaigazoló e-mailben küldött formanyomtatványt használod, vagy az azon feltüntetett adatokat mellékeled a csomagban a visszaküldendő termékhez. Nem megfelelően, azonosításhoz szükséges adatok nélkül visszaküldött termék csomagot nem tudjuk feldolgozni, azt automatikusan visszaküldjük a feladónak!

Panasz küldése

Megkeresésedre lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk. Az Általános Szerződési Feltételek szerint 5 munkanapon belül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni.

× Itt vár az 1,000 Ft-os kuponod! :)