Panaszbejelentés, reklamáció

Számunkra kiemelten fontos a minőség, a felhőtlen vásárlási- és a tökéletes termékélmény biztosítása.
Amennyiben mégis panaszt kívánsz tenni a Divatékszerbolt webáruházban vásárolt termékekkel illetve az igénybevett szolgáltatásokkal kapcsolatban, vagy reklamációt szeretnél eljuttatni hozzánk a kiszállított termékkel, a termék minőségével, vagy a kapcsolódó szolgáltatásokkal, a kiszállítással kapcsolatosan kérjük az alábbi adatokat egy e-mailben összefoglalva juttasd el ügyfélszolgálatunkhoz az [email protected] mail címre.

Annak érdekében, hogy minél hamarabb kivizsgálhassuk a bejelentésed, segítsd munkánkat azzal, hogy minden, a panasz kivizsgálásával kapcsolatos lényeges információt megosztasz velünk.

Kérjük a reklamációhoz, panaszbejelentéshez az alábbi adatokat küld meg nekünk:

Vásárló neve
Telefonszáma
E-mail címe
Bankszámla száma

Vásárlás időpontja
Megrendelés azonosító

A panasz, reklamáció oka (kérjük jelölni)

[  ] Nem kaptam meg a rendelésem
[  ] Nem azt kaptam, amit rendeltem
[  ] Nem kaptam meg az összes megrendelt terméket
[  ] Hibás, sérült, hiányzó elemet tartalmazó terméket kaptam
[  ] Sérült csomag, kiszállítási problémák
[  ] A termék tönkrement, vagy részlegesen elromlott a használatbavételt követően
[  ] Egyéb ok

A panasz, a reklamáció részletes leírása pár mondatban

A sérült termék, a sérült csomagolás fotója

Sérült csomagolás, vagy sérült termék esetében mindig csatold a bejelentéshez a sérülést tartalmazó fotót is, hogy gyorsabban tudjunk reagálni a megkeresésre!

Megkeresésedre lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk. Az Általános Szerződési Feltételek szerint 5 munkanapon belül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni.

Panaszbejelentő letöltése: word formátumban, pdf formátumban, rtf fomátumban